مصاحبه آرشیو خبر ها
الگری : من کاری به عملکرد عالی و ضعیف بازیکنان در فصل گذشته ندارم ! اکنون مهم است

الگری : من کاری به عملکرد عالی و ضعیف بازیکنان در فصل گذشته ندارم ! اکنون مهم است

به روز نخست از فصل جدید رقابت های سری آ این سال نیز رسیدیم، به روزی که ماسیمیلیانو آلگری یک بار دیگر به عنوان مربی یووه در کنفرانس خبری حاضر میشود و بعد از دو سال دوری از بیانکونری از فصل و اهداف یووه می گوید.

 

یوونتوس در نخستین بازی خود برابر اودیزه به میدان می رود و مکس در کنفرانس خبری را اینگونه شروع کرد و ثابت کرد که او با طرز تفکری خاص و ارزنده خود است که خود را در میان مربیان برتر جای داده است.

 

فردا نخستین دیدار این فصل هست، همان چیزی که اغلب بعد از توقف می گویم و می دانیم که همیشه شروع بعد از مدتی توقف اسان نیست. بازی فردا آسان نخواهد بود زیرا برابر تیمی قدرتمند با کیفیت و فیزیکی بالا به میدان می رویم، آنها سال گذشته قدرت خود را نشان دادند و شناخت خوبی از خود را به دنیای فوتبال نشان دادند. این تیم در ضد حملات بسیار خوب ظاهر میشود؛ در کرنر گل نمی خورند، باید خیلی مراقب باشیم تیم خوب و باثباتی هستند و خیلی در حرکت و پویا خوب و سریع ظاهر میشوند. این اولین بازی ماست و باید اماده باشیم و امیدواریم که با برتری برابر اودینزه کارمان را شروع کنیم. بازی تکنیکی و محکمی خواهد بود، حریف خیلی با صبر و حوصله بازی می کند و بازی مقابل این تیم راحت نیست.

 

رونالدو

 

رونالدو پنجشنبه بازی نکرد زیرا از یک هفته سخت به رقابت ها می ایم و هفته های مهمی پیش رو داریم و حالا در دسترس است.

 

رمزی

 

در حال پیشرفت در فاز دفاعی ست، در نخستین بازی پیش فصل پیشرفت خوبی داشت و باید دوندگی های خود را کنترل کند. زیرا زیادی می دوند و در طول بازی دچار یک توقف میشود.

 

یووه و رونالدو

 

همیشه این تیم است که مدیریت می کند. اما معتقدم که رونالدو گزینه ای ست که کفه ترازو را برای یووه سنگین میکند. او تعداد گل های زده یک تیم را به طرز شگفت اوری افزایش می دهد و تیم باید شرایط را برای کیفیت و بازی او مهیا کند.

 

لوکاتلی

 

من از امدن او به یووه خیلی خوشحالم زیرا در او رشد قابل توجهی دیدم. او به بازیکن مهمی تبدیل شده اما در حال حاضر در شرایط ایده الی نیست چون کم کار کرده و از تمرینات دور بوده او به چند روز کار و تمرین نیاز دارد و خوشبختانه برای بازی بعدی هشت روز زمان نیاز است و این زمان برای او بسیار خوب خواهد بود. او فردا همراه ما خواهد بود اگر لازم باشد شاید برای پانزده دقیقه بازی کند و سپس در یک هفته پیش رو برای بازی بعدی اماده میشود و بار دیگر برای تیم ملی استراحت وجود دارد و زمانی که برگردد مطمئنا شرایط مطلوب تری خواهد داشت.

 

برناردسکی

 

این طور نیست که با لوکاتلی همه چیز تغییر می کند. او کیفیت بالایی دارد مانند همه بازیکنان دیگر یووه. این بستگی به این دارد که چطور مهره استفاده قرار گیرد، برخی از بازیکنان وجود دارد که به نوع در اختیار داشتن انها نیز باید دقت کرد. همه یکسان نیستند و این درست نیست که گفت بازیکنی کم کیفیت است. برناردسکی بازیکن خوبی ست یک بازیکن عالی مانند همه. این بستگی به نوع امادگی ما و در اختیار گرفتن بازیکن دارد و چگونگی امادگی کردن بازیکن و کار ما دارد. ما برای این کار کرده ایم و تمام این موارد در مورد برنا صدق می کند.

 

شک و تردید

 

در این دو سال کمی پیر شدم و در این سال ما را پیر صدا می کنند، من اسپالتی و ساری. تردید ها و عدم قطعیت ها وجود دارد و این مسئله حتمی ست زیرا این مسائل هستند که باعث توجه و تمرکز بیشتر می شوند حتی زمانی که همه چیز خوب پیش می رود، به ویژه زمانی که همه چیز خوب پیش میرود. من برگشتم و مانند تمام سال های قبل برای پیروزی بازی می کنیم و سعی می کنیم که یک به یک در تمام بازی های برنده شویم. نخستین بازی و رقابت برای شروع فصل بسیار مهم هست. به نظرم قهرمانی متعادلی خواهد بود و برای برنده شدن باید این توانی را داشته باشیم که با شرایط خود را هماهنگ کنیم، باید بر امواج سوار شویم، همیشه نیاز نیست که در قله باشیم اما سرعت بالایی برای رسیدن و تغییر کردن شرایط داشته باشیم و با میانگین خوب و منطقی قهرمانی را از ان خود کنیم. این می تواند در نهایت باعث قهرمانی شما شود.

 

یووه و شانس قهرمانی

 

یووه برای قهرمانی و کسب اسکودتو همیشه در میان تیم های مطرح است. ما گام به گام پیش میرویم و سعی می کنیم اولین را ببریم و در ادامه خوب کار کنیم و نتایج بعدی را از ان خود کنیم.

 

بازی خوب تکنیکی

 

بازیکنانی که دارم بسیار خوب هستند و همگی کیفیت بالایی دارند و این باعث پیروزی ما میشود. شما باید به همه رقبا احترام بگذاریم و در تمام بازی ها با این مسئله راهی میدان شوید و هیچ حریفی را کوچک ندانید. برای برتزی نیاز به فیزیک، تکنیک و ذهنیت بالا هست و این سه مسئله باید هر روز ترمیم و تازه شوند. برای بازی فوتبال تکنیک و تعادل و ذهنیت نیاز است و اگر به سرعت در این مسائل تعادل پیدا نشود نمی توانیم مسیر را به خوبی طی کنیم، این مسائل برای قهرمانی مهم هستند.

 

ماندن رونالدو

 

من فقط شایعات را در روزنامه خودم، زیرا او به خوبی تمرین می کرد و تمایلی برای ترک یووه هرگز نداشت. او به من گفت که در یووه می ماند.

 

دیبالا

 

مانند انچه که در مورد برناردسکی گفتم. من بازیکن قابل دسترس را دارم که کیفیت فنی بالایی دارند و امسال نیز این گروه مانند نخستین سال حضورم در یووه انها را معرفی می کنم. او اماده بازگشت است در این دو سال اندازه توان و کیفیت خود ظاهر نشده و بنابر این باید سطح ذهنی خود را تغییر دهد و این مسئله را روز به روز نشان می دهد و این در فرم بازی او دیده میشود. پائولوخوب است و در حال تلاش برای بازی در سطح و فرم خاص خود است باید به شدت تمرین کند زیرا در دراز مدت عملکرد او افت خواهد کرد.

 

مخالفین

 

بگذارید این مسئله را روشن کنم، قهرمانان همیشه بازیکنان هستند نه مربیان. بهترین مربی کسی ست که کمترین اسیب را وارد می کند. ما در کنفرانس ها مشغول خواهیم بود و کمی هم همدیگر را اذیت می کنیم اما بازیکنان تصمیم گیرنده و مهم هستند و ما باید در استفاده از انان و شرایط خوب کار کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشند.

 

اهداف شخصی

 

من نباید چیزی را نشان دهم. من برای رسیدن به نتایج خوب باید کار کنم. به مرحله انتهایی برسیم و در نهایت برنده شویم. در فوتبال نتیجه نهایی مهم است و برای رسیدن به ان ابزاری لازم است. بازی و فرم بازی کردن، استحکام، تعادل و اجزای زیاد دیگری که در کنار هم می توانند پیروزی را به دست بیاورند. من مجبور نیستم چیزی را نشان دهم اما خودم را برای نتیجه تیم به کار می اندازم و تلاش می کنم که تیم خوب کار کند و خوب نتیجه بگیرد. ما هر روز عملکرد خود را بررسی می کنیم و تحت ارزیابی قرار می دهیم. انچه در ان پنج سال در یووه اتفاق افتاد چیزی ست که در موزه مانده و یا رونالدو که پنج توپ طلا را به دست اورده اما این ها برای فصل اینده مفید نیستند و به کار نمی ایند. اینکه کیه زا در سال گذشته چه کرده مهم نیست این مهم است که انها فردا به میدان می روند و باید شروع تازه ای داشته باشند. انچه که انجام داده اند باقی می ماند اما انچه که باید انجام دهند و ان را به خوبی نیز انجام دهند بسیار مهم تر است. بعد از بازی فردا حریف سرسخت دیگری پیش روی ماست امپولی که باید برابر ان نیز برنده شویم ما باید هر بازی از خود سوال کنیم و خود را در موقعیت برنده شدن در بازی پیش روی قرار دهیم. من ان را انجام دادم اما چه کاری را باید حالا انجام دهم و این سوال مهمی ست که هر بار از خود باید بپرسیم و به فکر ان باشیم. همیشه باید به این فکر نیم که الان چه باید انجام دهم تا بهترین شود. همیشه باید خود را زیر این سوال ببریم تا شرایط و عملکرد خوبی داشته باشیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: